HostSupport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görevli arkadaşlar taşırsa sevinirim o zmn
ya demekki konuyu açmakla iş bitmiyor,yanlış anlamayın sizi kötülemek gibi bir niyetim yok kesinlikle, sadece bazı şeyleri yaparken biraz düşünmeli vede araştırmalıyız.

Saygılar.