katılım önemli değil ben bölümden söz ediyorum o zmn ödüllü logo yarışma bölümü açılsın diye söylüyorum...
Eğer bu şekilde bir konu başlığı açılmasını istiyorsan, bence sende yanlış yere açtın bu konuyu? Mademki herşeyi kurallarına göre istiyorsunuz açılan bu konunun yeride yanlış. Bu konunun yerin bence
https://www.r10.net/forumda/ burası olması gerekiyor, mademki bu şekilde bir isteğiniz yada düşünceniz var burada paylaşmanız gerekiyor diye düşünüyorum.
Saygılar.