konu kitlensin bence tamam anlamıyosunuz..beni siz ne yapayım anlamıyosanız ben??

ben kimseye 20 ytl ver verme demiyorumki siz iyi okuyun öyle yorum yapın!!

ben sadece açılan bölüm uymuyor diyorum..yani ayrı bir ödüllü yarışmalar bölümü açılsa güzel olur dedim ben kimsenin 5 10 ytlsinde değilim