bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu açan arkadaşın profil bilgileri yani sen daha önce gördüğünü söylüyorsun arkadaşda itrader falan olmayınca ondan dedim
arkadas ile alakasi yok ki olayin

bu bot yabanci bir sitede 25 dolardan satiliyor, link bulamadim derken o eklentiyi bulamadim, hala ariyorum bulur bulmaz vericem buraya linkini. ya da bu botu satan arkadas kendi yazabilir buraya. kendi yazdigi bir script degil zaten, sadece gelistirdigini soyluyor. ben de neleri degistirdigini gormek icin botun gercek linkini sordum.

ayrica bahsettigim bot yine r10 da baska bir arkadas tarafindan satiliyordu. bulursam o konunun linkini de veririm