Bugün hesabım limitlenmiş benden fatura,kimlik falan gibi bir şey gönderinde dememiş.Aşağıda ki yazı var böyle bir durumu yaşan oldu mu nasıl düzelir beklemek zorundamıyım şimdi yapmam gereken bir şey var mı?
Alıntı
PayPal, sistemimizdeki hesapları düzenli olarak inceleyerek güvenliği sağlamak için çalışmaktadır. Yakın zamanda hesabınızı inceledik ve size güvenli hizmet sağlamamıza yardımcı olması için daha fazla bilgiye ihtiyacımız var. Bu bilgiyi toplayana kadar hassas hesap özelliklerine sınırlı erişim hakkına sahip olacaksınız. Erişiminizi mümkün olan en kısa sürede yeniden sağlamak istiyoruz ve verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.
Hesap erişimim neden kısıtlandı?
Hesap erişiminiz aşağıdaki neden(ler)den dolayı kısıtlanmıştır:
# 03.Oca.2009: Bu hesapta olağandışı veya olası yüksek riskli faaliyet gözlemledik.
(Bu nedenle ilgili vaka numaranız PP-611-028-447.)