Exa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefon numaraları felan herşey var kötüde degil hostevi ama artık destegi cok kötü yapıyolar böle giderse destek elemanı olmak için cv yollicam onlara büyük ihtimal alırlar
Hocam Peki Siz Onlara Ticket Atıpda Bana Dönmelerini İstermisiniz Acaba ?=