Kimse kimseyi zorlamıyor ki bu yarışmalara katılsın diye değil mi ?
Millet katılıyor mu katılıyor o zaman söylenecek bişey yok.Forumda 5 ytl lik 7 ytl lik logo banner yapılır diye bir sürü konu konu var.
O zaman onlarda kalksın 20 ytl'ye video scripti falan satıyorlar onlarda kalksın 250 ytl den aşağı iş yapılmasın....
Olmaz öyle şey özgürce herkes istediğini yapıyor hem öyle birşey istiyorsanda grafikçilere yönelik diyeceksin ki 20 ytl'lik yarışmalara girmeyin.
Ama sen bile giriyorsun.Sen girersen o girerse bu girerse millette düzenler yarışmayı.Hem sana şimdi biri dese ki sanane biz 20 ytl ye razıyız ne diyeceksin.
Onun için herkes istediğini yapar sonuçta milletin cebinde ne kadar var sen nereden bileceksin onun parası var 500 ytl verir onun yoktur 20 verir
R10 da tanınmış grafikçiler arasında 20 ve 25 ytl arasında gerçekten güzel logo yapanlar var imzalarndan girip bakıyoruz.
Onun için bence bu başlık çöp....