Arkadaşlar belli bölgelerde yurtdışı çıkışlarında sorun mu yaşanıyor.
Türk Telekom Çalışmasımı mevcut acaba 1 saat e yakında 3 4 firmanın siteleri ve netdirekt e kesinlikle giriş yapılmıyor.