DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşmış adam lazım bize.
bana sürekli "sen aşmışsın" diyip dururlar ama.. =) stajım var. profesyonel şekilde zaman ayıramıcağımdan hiç almiyim ben
geçtiğimiz hafta itibariyle nesneye yönelik programlama işini öğrenmiştim tamda =)