ben hayatımda bukadar morardığımı bilmem,
makinam durup dururken adsense reklamlarını göstermemeye başladı,
program felan yüklü değil kasperskyi biliyorum elbette. msn den bikaç arkadaşa sordum onlarda evet dedi meğer beni takmamışlar

(gebertecem onları, muratsol dahil)