Konu
arkadaslar bu oranlar iyimi sizce
02-01-2009, 06:55:12
#3
endman
Kötünün iyisi kardeşim çünkü google tık başına oranları çok düşürdü, eskisi gib vermiyor, bol kazançlar dilerim...