Alıntı
Bunlar haricinde direk kimse alamıyor, kendilerine bir mail atarsanız kendileride Türklere veremiyoruz diyorlar. Nedenini sorduğumuzda da Türklerin trafikleri çok kullandıklarından dolayı tarzı bir yanıt geliyor
Şu ibareyi gördükten sonra , eger gerçekse beleş verseler almam.
2 sene önce direk alıyordum böyle bir şey yoktu bu uygulama ne zamandır var?