Başvurularda sadece msn adresi yazıp bırakmayın lütfen, referanslarınızı yaptığınız işleri de izah edin ki ona göre ekleyelim, r10dan az oldu ama ceviz.netten başvuran oldukça fazla, kimseyi msnde oyalamadan direk şartlara uyan insanla görüşmek isterim.