trwebhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende dahil herkes sizinde söylediğiniz gibi biliyor.
Ancak Fransa'da bir yakınınız veya tanıdığınız var ise onun arayıcılığıyla sunucu alınabiliyor.
Yada hem Türk vatandaşı hemde Fransız vatandaşı olan kişilerde direk sunucu alıp, satabiliyor.
Bunlar haricinde direk kimse alamıyor, kendilerine bir mail atarsanız kendileride Türklere veremiyoruz diyorlar. Nedenini sorduğumuzda da Türklerin trafikleri çok kullandıklarından dolayı tarzı bir yanıt geliyor.
NOT: Hatam var ise lütfen düzeltiniz.
fransada tanıdığı olanlar veya yaşayanlar alabiliyor bir problem olmadan ve türkiyede kullanayabiliyorsunuz bu şekilde kullanan türkler çok.