obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Natro kendi verimerkezini açtı mı? Grid içinden hizmet veriyordu, geçenlerde mail atmış, yeni verimerkezimiz falan diye ama değişen birşey yok bildiğim kadarı ile. Sitelerine en son baktığımda da bilgiler aynıydı.

Geçen hafta Hüseyin Bey ile görüştüm. Eski veri merkezlerine(kendilerinin) döndüler. Yeniden düzenleme yapıldı. Tellcom + Türktelekom çıkışlarını kullanmaktalar. Oldukça güzel olmuş. Hayırlısı olsun diyelim.