Konu
DELL BLADE kullanıp da memnun olmayan ?
31-12-2008, 16:56:17
#23
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Haklısın aslında Hexca..
Oraya açmak daha mantıklı olacak teşekkür ederim..