Yanlış düşünüyorsunuz pahalı bir cihaz ama alınamayacak kadar pahalı bir cihaz değil SH’ın dc de sunucuların yarısından fazlası RACK yine Radore nin dc de sunucuların büyük çoğunluğu RACK bu konuda daha önce tartışma yapılmıştı VMWare ve Virtuozzo konusunda orada herkes bu sistemlerden bahsettiği için tavsiye almak istedim sadece..
Ürünü almış olsak havasını yani tanıtımını en iyi biçimde yaparım şüpheniz olmasın o konuda Koşanbit .. Daha almadığım bir ürünün nesine hava atacağım alacağım bile meçhul..
Her şey bir sunucu ile başladı.. INTEL Moduler Serveri zaten almayı düşünüyorduk acil sunucu ihtiyacımız için 2U DELL PowerEdge 2900 bir sunucu alacakken çalıştığımız firmadaki arkadaşların önerileri ile durum buraya kadar gitti basit bir ürün değil insan korkuyor.. Normal ATX bir sunucu alıp deneyecekseniz paranızı riske atabilirsiniz ama bu tür bir cihazda bunu yapamıyorsunuz insan bir şey çıkar kötü olur diye korkuyor hali ile..
Bu üründen daha önce Türk distribütör tarafından satıldığına göre kullananda mutlaka vardır. Ben emin olmak adına bir konu açtım görüyorum ki bu konudan bile karşınızdaki insanı küçük düşürmek için pay arıyorsunuz.. Eğer ürün alınırsa havasını da tanıtımını da en iyi şekilde yaparım emin olun.. Bilgi birikiminden daha önemli insanların yaşadıkları tecrübe.. benim bunu öğrenmem gerekiyor. Bilgisi olan yazar bilgi sahibi olmayan bakar geçer bu kadar basit konu ile ilgili bilgi sahibi değilseniz yazmayın tutun kendinizi