DEMO ürünü SH aldı kullandı her BLADE Sunucuya 2 den fazla disk takılamadığından vazgeçmişti.
Yine disk yuvaları 2.5 lik yani ilaki SAS kullanacaksın SATA zaten kullanmak Ferrari ye tüp taktırmak gibi olacak demo deneme kadar uzun zamanım olmadığından acele ediyorum kendim ürünü Istanbul da ARMADA’da görmüştüm zaten o gün bu gündür aklımda..
Disk sorunu Stroge Server ile çözülüyor eğer çok büyük miktarda diske ihtiyaç varsa tabi bu seferde maliyet hemen hemen 2 ye katlıyor. Bu nedenle en yüksek SAS Modeli 450GB 15K kullanalım RAID1 yaparız dedik
Osmanım bu sunucular NAS ve SAN ile genişletilebilir sanırım disklere takma kafayı. Olmazsa bak aklıma Sun XFire 4200 gelmişti NGN Networks satıyor onunlada görüşelim olmazmı ?