Alalımda parası sorun yanlış bir karar vermek istemiyorum iyice araştırmak lazım internet de kötü bir yorum bulamadım HP Blade sistemlerinin C Sınıf ürünlerinden daha %25 daha performanslı ve IBM Blade ürünlerinin H serisinden %29 Daha performanslıymış..

Yine benzer tüm blade sunuculara göre VMmark skoru yani sanallaştırma skoru en yüksek blade serisiymiş..

Ama kullanan varsa yaşadığı sorunları anlatırsa içim rahat hareket edebileceğim. Şuana kadar bir kusuru görünmüyor.

http://www1.euro.dell.com/content/pr...533&l=en&s=pad