bu kendini akıllı zannedenler ne yapıyor biliyor musunuz.önce müşterinin kredi kartı bilgilerini alıp müşterinin kredi kartından müşteriye kontör yüklüyorlar.müşteri atıyorum 100 kontörü 15 ytl ye aldığını sanıyor,ama ektresinde 18 ytl olarak çıkacaktır.müşteri hattına kontör yüklendiği için rahat rahat takılıyor.fakat bu site sahipleri de boş durmuyor.bende parça kontör satıyorum ve benimde karşıma çıktı.adam buluyo parça kontörcüleri,hatlarınıza 1000 kontörü 80-90 ytl ye yada en pahalı 100 ytl ye yükleyeyim diyo.kabul eden olursa da müşterinin limiti bitene kadar hatlara 1000 er kontörü yüklüyor.ve faturalandığı zamanda asıl kredi kartı sahibi 1000 kontörü gerçek fiyattan (vodafone 145 ytl) olarak ekstresinde görüyo.bunlara dikkat ve bunları ikayet etmek gerekir.sizin yakınlarınızın başına gelmemesi içinde sık sık uyarılarda bulunun...ki bunları benden çok daha iyi biliyorsunuzdur...