Hocam güzel bir site açmışsın ama kopyala yapıştır yada rss ile olmuyor açıkçası çokta ağır konular seçmişsin bunlarla ilgili makale yazıcak ingilizcen varsa o zaman kazanırsın bence ben denedim çok ama nafile bir sonuç çıkmıyor...
olmuyor derken özgün içerik olmadığı için mi siteye ziyaretçi çekilemediğinden mi?Makalelerin bazı yerlerini değiştirip ekleme çıkarma yapsak da mı olmaz?Başka hangi konular olabilir ingilizce içerik olarak?