IHS Telekom ile çalışmaktan ben de son derece memnunum. Hizmetleri gerçekten son derece kaliteli. Ancak benim Garanti'de hesabım yok. Vakıf Bank'a EFT ücreti (2.10YTL) ödüyorum. Eminim ki benim gibi bankalara çok para kazandıran başka kullanıcıları da mevcuttur. Bu sebeple diğer bankalarla da çalışılmasını bende destekliyorum. Dilerim bu önerimizi de dikkate alırlar.
Selamlar