adamlar bunu kendileri yapmış gibi gösteri satıyorlar, biz enayimiyiz altına mydesidner yazıyoruz. bunu şikayet etmenin durdurmanın bir yolu yokmu? Kaç senedir satıyorlar kendileri yapmış gibi. Tamam satsın satsında geliştirsin değiştirsin yani kendinden birşey katsında satsın kendinden haricen hiç bir kodlama yapmadan kendim yazdım diyip satıyorlar ve lisans kodunuda siliyorlar ve kimsededur anlaşmaya uymuyorsun demiyor.

Tokat'ın Gerçek Sesi - Anasayfa
http://tokatyenidonem.com/
TOKATSPOR
Bir mail atmanız veya telefon etmeniz yeterli. Hemen sizinle iletişim kurularak 3 gün içinde web sayfanız hem kaliteli, hem içerikli, hem güncellenen bir şekilde size teslim edilecektir. ( Web Sayfanız Emin Ellerde ) M. Halil PAZARLI / TOKAT

piyasa bunlar yüzünden ayağa düşmedimi zaten?