Numaramızı yazdık ama yanlış yapmışısız.Buralarda çoluk çocuğun halı saha maçının olduğunu unutmuşum.

Konuyu açtığımdan beri Özel numaradan birileri durmadan çaldırıp kapatıyor Kimse çıksın benim kontörüm yok desin BEN ARAYIM konuşalım. Terbiyesizliğin alemi yok. Heleki Gecenin 3,4'üne kadar. Ayıp Lütfen arkadaşlar.