Konu
Deprem
29-12-2008, 01:33:22
#20
By.AdSL
Misafir
John adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen benimkide orada, açmıyor telefonu.
Hocam biraz sakin ol...
Saat 1.30 biraz normal...
Uyuyordur...