Google doğru sıralama için site içi istatistiklerine önem vermek zorunda.
@digiklan bu konuda doğru bir yaklaşım yapmış
bir teoride ben bulunmak istiyorum.
Google
neden Chrome çıkardı? Çünkü analitycs site içi istatiği tutarken, chrome ise kullanıcıların istatistiğini tutuyor. Örneğin iyi bir site kullanıcıların yer imine kaydedilir yada başlangıç sayfası olarak ayarlarlar kullanıcılar.
Yukarda bahsettiğim örnekler çoğaltılabilir ve dikkat ederseniz
http://www.google.com/chrome/eula.html adresinde "İsteğe Bağlı:
Kullanıcı istatistiklerini ve çökme raporlarını Google'a otomatik olarak göndererek Google Chrome'u iyileştirmemize yardımcı olun" yazıyor.
Google çıkardığı her üründe direk olarak olmasada amaçladığı şey istatistik tutmak ve bu sayede arama sonuçlarını daha iyi gösterebilmek.