videolar yahooya yuklenecek site dizi sitesidir rep puanı neden -31 dersen adtech hakkında bir yorum yaptım olumsuz ne kadar adtech calısanı varsa hepsi - rep puan verdiler saolsunlar 3 milyon gösterim yapıyoruz 1 tıklama yok dedim bundan ibaret iTrader göz önünde tutmanızı tavsiye ederim.

sevgiler saygılar