death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemeler 2009 a kalabilir geçen senede öyle oldu

öyle deme herkes diycekki geçen sene yılbaşından önce aldık ödemeleri..

bi önceki sayfada öyle dedim herkes üstüme çullandı.
herkes farklı zamanda almış galiba