Merhabalar Arkadaslar
SekerShell Yöneticisi olarak yorumlariniz için tesekkur ederim.müsterilerimiz için her zaman elimizden Gelenin En iyisini Sunmaya çalisiyoruz.konunun Acildiğini müsterilerimden Birisi Bildirdi Genellikle forumLara Uzak Kaliyoruz islerimizin yogunlugu ve Kendini Bilmez kisiler yüzünden Ama r10.net i Zaman zaman ziyaret Ediyorum Gerçektende güzel ve dürüst Kisilerin üyeliklerini kapsayan bir sistem Yönetici ArkadasLara Basarilar diliyorum
SekerShell internet Ve bilisim Hizmetleri ALpeR