Emin ol, 16 yaşında olsaydın ve bu forumda bulunduğun için bi kaç ayak takımı senle dalga geçseydi. + rep yerine . Başka birşeyler diyor olurdun.
Tamam, Yaş Önemlidir. Ama bunu yasal olarak yapıyorsa. Sizinle eşittir hiçbirşeyde diyemezsiniz.
16 yaşında olmasaydınız, sizden daha ayakları yere basan bir cümle beklerdim. Birçok iş yaptığım, 18-19 yaşlarında delikanlılar var, hepsi de bitirim gibi çocuklar, herkesi aynı kefeye koymamak lazım tabiki.
Ancak büyük bir çoğunluğu tutarsız takımdan, ayak takımı sözlerinizden ötürü de siz de bu çoğunluğa dahilsiniz benim gözümde.
İyi günler.