Emin ol, 16 yaşında olsaydın ve bu forumda bulunduğun için bi kaç ayak takımı senle dalga geçseydi. + rep yerine . Başka birşeyler diyor olurdun.
Tamam, Yaş Önemlidir. Ama bunu yasal olarak yapıyorsa. Sizinle eşittir hiçbirşeyde diyemezsiniz.
Ben de o yaşlardayım , gayet haklı @Ufuk . Ben de + verdim o mesaja .
çoğu kişi de 16-17 yaşındaki çocuklara vps satmakdan geçiniyor ve sonra piyasa bozuldu eskisi gibi değil deniyor. 16-17 yaşındaki çocuklar olmasa çoğu firmalar bir hiçsiniz desem nasıl olur...
Çocuk ? Sözlerinize dikkat edin .