Arkadaşlar karşınızdakiler bir insan, öcü, canavar yada kraliçe değil, o yüzden korkmayın... Açıkca gidip konuşun... burayakadar reddedilmişsin ama eğer okula gitmezsen ezik durumuna düşersin, kıza aşık olsaydın anlardım ama aşık değilsin ve seninki sadece bir hoşlanma, okuluna git ve hiç bir şey olmamış gibi hatta kıza açıldığın için daha samimi davranabilirsin ama unurmaki kızın bir çıktığı var ve başka niyetle yaklaşma, delikanlılığa sığmaz..!