Ben cevap yazmıyorum çünkü saldırı filen geldiği yok (şuan).
Asılsız iddaalara cevap vermektense susmayı tercih ederim.

Ayrıca @Okann yazdığım mesaj sana hitab değil bu konuyu açan arkadaşa hitabendi.
Konuyu dağıtmaya gerek yok.

Herkese iyi günler.İyi çalışmalar.