Dün dayanamadım aradım meraba falan filan nerdesin yurttayım dedi işin yoksa biraz dışarı çıkalım mı dedim oda tamam dedi bende çiçekçiden bir adet gül aldım her ihtimale karşı montun altına koydum çaktırmadan sonra otobüse atlayıp yurtun oraya gittim yurtu un önünde beni bekliyodu kapıda yine meraba falan filan şöyle biraz yürüyelim mi dedim işte konuşmamdan bir kesit: ilk başlarda hiç dikkatimi çekmeiştin ama seni tanıdıkça sende aşırı derecede hoşlandım senin yanında kendimi mutlu hissediyorum falan biraz damardan edebiyat akımı sonra ben bi sigara yaktım o konuşmaya başladı keşke seni daha önceden tanısaydın şu an istediğim tek şey bu dedi sonra devam etti çok hoşbirisin seni kaybetmek istemem ama benim erkek arkadaşım var dedi ben o an şok oldum bi arkadaşına sormuştum o malda bana yok dedi sonra kendi söyledi 1 yıldır çıkıyorlarmış bana ne kabul edilmemek ne güle verdiğim para koymadı ama erkek arkadaşı olan bi kıza gidip hoşlanıyorum dediğim için akşamdan beri kendime küfretiyorum sonra kıza da söyledim özür dilerim böyle bi olay için erkek arkadaşının olduğunu bilsem inan duygularımı içime atardım falan akşam eve gelince lütfen üzülme falan filan diye biraz mesaj attı işte bir aşk hikayemizinde burda sonuna geldik....

sonra bi arkadaşını aradım eve giderken sağlam kaynaktan gerçekten erkek arkadaşı varmış hatta 2 hafta önce buraya gelip gitti dedi...

***En önemli tavsiye sağdan soldan erkek arkadaşı yok demelerine bakmayın birebir kaynaktan öğrenin yoksa bknz:burayakadar şapı yemek teriminin uygun düştüğü kişi diye ekşisözlükde yorum bile yaparlar..Ama p.tesi okula gidip gitmemekte kararsızım ya ilk derslere giriyim yada son derse gitmesem de ezik modunda olduğum anlaşılır kararsız kaldım.