berkay_y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar benim bir sitem var birde bunun blog sayfası var blogger'dan. Sitenin kendisinde orjinal içerik yayınlıyorum hitte fena değil. Orjinal içeriği yayınladıktan 1-2 gün sonra yani o orjinal içerik google'da gözüktükten sonra bloggerdaki blogda yayınlıyorum. Bununlada kalmayıp backlinkler edindim. Fakat ne hikmetse blogger 2 olmuş orjinal site hala 0 bu kadarıda pes dedirten durum. Bu arada güncellemeler başladı sanırım. Bu gün itibari ile blogger sayfam pr2.
iyide Senin bu Hayret dedirten Şeyinden Bizene ? Bu Tür şeyler sürekli forumda Konu Olarak açılıyor. Çöplükmü burası kardeş.Her gün birisi Aynı Konuyu açıyor.