arkadas yanlıs yaptı 20 ytl için arkasından konusturdu yazıklar olsun
geçmiş olsun yegen ama bi yandan hak ediyorsun ben sana kuponu beleş verdim şimdide gelmiş burdan kupon alıyorsun hemden benim sattığım ücretine 2 katına alıyorsun ve dolandırılıyorsun
