name.com ne rezil bir firmaymış ya,
ben domaini sorguluyorum boş çıkıyor kaydediyorum paraya bloke koyup işleme alıyor, domaini kaydetmiyor,
bugün de az önce mail atmışlar domain kayıt edilmiş diye, dedim galiba sorun düzeldi bir baktım domaini başka biri kaydetmiş güzel domaindi ama gitti.