Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynısından alt alta koyun çalışır... veya daha basit bir kod yazarakda yapabilirsiniz cacheli filan bilmiyorsan iletişime geçç.
Mahlesef alt altada üst üste de koydum çalışmıyor hata veriyor rica etsem bi örnek yapıpsanız