Seviyeyi düşürme Lütfen! İnce işmiş...

Pes felan yazmışsın madem, Bence senin de yazman gerekiyor;

Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen bendende pes.Yüzde 99 php lazım bu işe bendede o yok(en azından yetmez)
abi sen şimdi açıklarmısın hatayı modu falan.