KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz Sadece 2 Kişiymişiz
Forumun en yaşlılarından birisiniz Bayramda toplu el öpmeye geliriz. Top bulamazsak topsuz geliriz

İğrençti biliyorum