Konu
R10 Yaş Grupları ?
26-12-2008, 18:15:14
#46
DarksPrince
KATILSANA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz Sadece 2 Kişiymişiz
Forumun en yaşlılarından birisiniz
Bayramda toplu el öpmeye geliriz. Top bulamazsak topsuz geliriz
İğrençti biliyorum