Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Express serisinde, kontrol paneli tabiki var fakat sizde biliyorsunuz ki tek panelden tüm serverları yönettiğimizden tek panel var. Yani son kullanıcıya panel veremiyoruz.

Bu arada kontrol panelinizden kasıt reboot için anladım önce onun yanıtını yazmıştım eğer herhangi bir hosting kontrol paneli ise Plesk 8.6 sağlayabiliriz.
Express serisi sunucuya nasıl windows kuracağınızı anlatabilir misiniz lütfen ?