Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç bişey yapma yanına çağır kulağına bişey söylicem de ve kulağına eğilip bişey söylüyormuş gibi yapıp bi anda yanağına güzel bir öpücük kondur ve hemen ordan uzaklaş.Aradan 2-3 dakika sonra cepten bi msj at ya kusura bakma kendimi tutamadım sana karşı vs vs yaz.
Denenmiş ve başarılı olunmuştur
işte bu ya samet ağlıyacağım

denesemmi

samet koçum bak sen denemişsin senin başarlı olduğun şey bizde işlemezse ne olacak yavru ha patlatcak bize tokatı al başına bela. Rezil olmasıda var işin içinde..