AkifNezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok büyük bir ihtimal, büyük bir iştahla aldığınız/aldığımız bu domainleri, elimizden çıkarabilmek için uğraşacağız.

25 cent'ten birşey olmaz diyerek onlarca domain alıp da, işe yaramaması çok iyi bir şey olmasa gerek.

Ayrıca, jenerik domain bulma imkanınız da yok gibi.
Katılıyorum..

Aldık ama turşusu çıkar herhalde

Ayrıca bu tür domainlerde DNSler geç oturuyor. US'larda da olabiliyor bu tür sorunlar..