Ne yapilirsa yapilsin Ingilizce yada baska bir dilde olmadikca pek birseye yarayacigini sanmiyorum..
Bu yuzden arkadaslar Bu konu hakkinda hersey Ingilizcede olmali!
Noapology
sitelerinize bu linki ekleyin..
Sessiz Kalma Unutma UNUTTURMA!

tURKIYEDEKILER VIDEOLARI GOREMEYECEKLER SANIRIM..(YOUTUBE)