Arkadaşlar Bu Konu Hakkında Bilgi verebilecek Kimse Yok mu?...

Yine Foold Yapmakla Suçlanacam Ama "function, class veya switch" bu üçünden birinin benim yapmak istediğim yapan hangisi ise nasıl yapıldığına kısa bir örnek verebilecek bir arkadaş yok mu?

lütfen yardım.... Teşekkürler