Tasarımın kaba olduğuna hiç dikkat etmemiştim açıkcası. Tasarımı biraz kibarlaştırmak gerekli anlaşılan. Genelde text reklamlar çıkıyordu ama bugün resim reklam vardı hep. Program aralarına text reklam denemesi yapacağım.

hit az farkındayım ama mesala şu oran sizcede kötü değilmi
2195 gösterim 4 tık
Bu site 10k hit olsa 40000 gösterim olur, tahmini 80 tık en fazlada 1$ kazanır herhalde.

Bir yerlerde yanlış yapıyorum oda tasarım sanırsam. İlginiz için teşekkürler. Yeni tasarıma geçmeden başka önerilerde verirseniz sevinirim.