Yok hepsinde aynıdır, sadece uygulama yöntemi farklıdır.
Şahıslarda direk dilekçe ile başvurabilirsin.
Limitedlerde 2 yada artık kaç ortak varsa toplanır genel kurul ifadeli dilekçe yazar ortaklar imzalar noterde tasdik ettirilir ticaret sicilde yayımlanması için Ticaret odasına ücreti karşılığı tescil ettirilir.
A.ş. lerdede biraz değişiktir. Yönetim Kurulu toplanır karar alır. vs. diğer yöntemler ile aynı.
Ama ödenilen ücretler aynıdır.
Ben benim Şahıs şirketini kurarken harcadığım paraları şimdi düşünüyorum da senin gibi içim kan ağlıyor. Kartvizitler, faturalar, makbuzlar hepside son kalite kağıtlar vs.
Aralık 2007 den Ağustos 2008 tarihine kadar dünyanın masrafını yapmama rağmen 6 milyar civarı vergi ödedim

Çok şükür çok iyi kazanmıştım ama
Sevgiler.