Yeni bir şirket kurarkende ortalama 2000 YTL para harcıyorsunuz ve bu parada gider olarak gözüktüğü için pek bir esprisi yok açıkçası. Bunun dışında ISP lisansı için tercih edilebilir. Ancak 200.000 - 300.000 gibi bir rakamı veri merkezine verecek bir firmada, 2500 YTL için uğraşmaz gibime geliyor. Kaldıki bunun araştırılması, geçmiş borçları v.s. İlgilenen çıkarsa şaşırırım cidden.