Merhaba arkadaşlar. Bi program sitem var. Hiti çok fazla değil 500 civarı. Siteyi kendim kodlasım. Reklam yerleri bana göre gayet güzel ama. 500 tekil ziyaretçiden site genelinde toplam 10 tık zor alıyorum. Sizce nerelerde hata yapıyorum veya ne yapmalıyım. Önerilerinize ihtiyacım var. Reklam olarak anlaşılmasın diye site adresi kısmını kapatıp resimleri öyle yükledim.