Analitic kullanıyorum ve iyi yada kötü herhangi bir etkisi olduğunu sanmıyorum. Eğerki varsa bi etkisi oda iyi yöndedir, kesinlikle kötü yönde etkisi olabileceğini sanmam. Alexa da ücret istemiyor, analitic gibi detayları yok ama oda sonuçta günlük gösteriyor 100k dan iyi siteleri, ülkelere göre dağılımı da gösteriyor. Analitic in ücretsiz oluşunun altında bi sebep aramak bence çok gereksiz. Gmail ilk çıktığında hotmail yada yahoo kapasitesi kaç mb.tı hatırlayan varmı bilmiyorum. Gmail özelliklerini hotmail para ile veriyordu, hala para ile veriyor galiba ama gmail den sonra hepsi kapasiteleri artırmak zorunda kaldılar ister istemez. (: